مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-20اقتصادي

فارس من| زوایای پنهان کاشت ناخن که دیده نشد+فیلم


یکی از موضوعاتی که در این چند سال نمود زیادی در آرایشگاه بانوان داشته، مسأله «کاشت ناخن» است، مسأله ای که برخی بانوان را با چالش روبرو ساخته است.

- گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: دل آرا چند روز قبل از عید سری به آرایشگاه زد، وقتی وارد آرایشگاه شد، با تعجب دید تعداد میزهای کار برای کاشت ناخن از 2 میز به 10 میز افزایش یافته است، بوی تند مواد هم حسابی کلافه اش کرده بود، با خودش کلنجار می رفت این همه مشتری برای کاشت ناخن در آرایشگاه چه کار می کنند،  با لحن خوب و متعجبی از کسی که کنار دستش ایستاده بود پرسید: آیا می دانی کاشت ناخن وضو ندارد؟ آن خانم که مشخص بود بیش از 40 سال عمر دارد، گفت: خانم! پرسیدم؛ گفتند که بعد از کاشت ناخن با وضو جبیره ای کارمان راه می افتد.

وقتی مدیر آرایشگاه متوجه صحبت این دو نفر شد، کنارشان آمد و گفت: همه مراجع می گویند با وضوی جبیره ای کاشت ناخن اشکال ندارد! دل آرا همچنان سردرگم صحبت ها بود که نوبتش شد، وقتی هم کارش تمام شد، در مسیر بازگشت به خانه به این فکر می کرد که کاشت ناخن از منظر دین امکان دارد یا نه؟ البته این دغدغه دل آرا به شکلی دیگر در میان مخاطبان فارس من نمود داشته است، آن ها در پویشی با عنوان جلوی کاشت ناخن در آرایشگاه های زنانه گرفته شود که به بیش از 71 هزار امضا رسیده است، خواستار آگاهی بخشی درباره پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زوایای پنهان کاشت ناخن که دیده نشد+فیلم

فارس من| زوایای پنهان کاشت ناخن که دیده نشد+فیلم